Άλλες Ειδήσεις

Ποιά είναι αυτά τα που χρειάζεται να έχει κάποιος για να βρει μια αξιοπρεπή θέση εργασίας σήμερα;

Τι είναι αυτό που θα τον ξεχωρίσει σε σχέση με τους υπόλοιπους για να τον προσλάβει μια επιχείρηση;

Αντίστοιχα σαν ελεύθερος επαγγελματίας τι χρειάζεται να ξέρει για να οργανώσει με τον καλύτερο τρόπο την δική του επιχείρηση;

Η απάντηση βρίσκεται στις που ζητά η αγορά εργασίας. Εκείνα δηλαδή τα προσόντα που θα τον κάνουν παραγωγικό και δημιουργικό.

Που μπορούν να αποκτηθούν αυτά τα προσόντα; 

Η απάντηση βρίσκεται στο απόλυτα επιτυχημένο του .

Είναι γεγονός πως μετά από κάθε κύκλο μαθημάτων η πλειοψηφία των συμμετεχόντων καλύπτει θέσεις εργασίας σε διάφορους κλάδους.

Ενημερώσου για το

Δώσε αξία στο βιογραφικό σου -

Απόκτησε στο αναγνωρισμένη για ΑΣΕΠ και για τον ιδιωτικό τομέα Εύκολα, Γρηγορα, Οικονομικά!

Διδάσκονται:

-Επεξεργασία Κειμένου – Ms Word
-Υπολογιστικά Φύλλα – Ms Excel
-Υπηρεσίες Διαδικτύου – Internet Explorer & Ms Outlook
-Παρουσιάσεις – Ms PowerPoint
-Βάσεις Δεδομένων – Ms Access
-Χρήση Η/Υ & Διαχείριση Αρχείων – Windows

Εκπαιδεύσου είτε διά ζώσης στο εκπαιδευτικό κέντρο με καθηγήτρια είτε εξ’ αποστάσεως συνδυάζοντας elearning και σύγχρονη τηλεκατάρτιση με καθηγήτρια..

Η μέθοδος διδασκαλίας και ο τρόπος εκπαίδευσης που εφαρμόζεται έχει δοκιμαστεί απο το 2005 σε χιλιάδες μαθητές και οδηγεί σε σίγουρη επιτυχία!

Ακολούθησε την καινοτόμα μέθοδο του και απόκτησε για ΑΣΕΠ και για τον ιδιωτικό τομέα Εύκολα, Γρηγορα, Οικονομικά!

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου διδάσκονται:

-Γραμματική
-Λεξιλόγιο
-Τρόποι σύνταξης Εκθέσεων
-Αναπτύσσεται ο προφορικός λόγος του μαθητή

Ιδανικό αν ο χρόνος και οι υποχρεώσεις σου δεν σου επιτρέπουν να αφιερώσεις πολλούς μήνες μέλετης και πολλά χρήματα για να πάρεις

Η πιστοποίηση ΤΙΕ στην οποία οδηγεί το πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένη από το δημόσιο, και είναι κατάλληλη για αξιολογήσεις, προκηρύξεις, μετατάξεις, μεταπτυχιακά, για στρατιωτικούς και για όσους αναζητούν εργασία στον Ιδιωτικό τομέα.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του ΤΙΕ είναι ότι σου επιτρέπει να φτάσεις στο επιθυμητό επίπεδο της γλώσσας (Lower) κάνοντας παράλληλα εξειδίκευση στην ορολογία του επαγγελματικού κλάδου που σε ενδιαφέρει. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την προετοιμασία για προφορική και γραπτή εξέταση θεμάτων που σχετίζονται με τον επαγγελματικό σου κλάδο.

.

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι  στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης . Η πιστοποίηση πληροφορικής και οι γνώσεις που αποκτούν οι μαθητές μας αποτελούν σηματνικό προσόν τόσο στον ιδιωτικό τομέα όσο και στο δημόσιο, στις προκηρύξεις για ΑΣΕΠ  και στα επιδοτούμενα προγράμματα για μοριοδότηση.

Το πλήρες πιστοποιητικό πληροφορικής περιλαμβάνει τις παρακάτω 6 ενότητες, όμως είναι δυνατή η έκδοση πιστοποιητικού και για λιγότερες ενότητες

  • Επεξεργασία κειμένου – (Ms Word)
  • Υπολογιστικά Φύλλα – (Ms Excel)
  • Υπηρεσίες Διαδικτύου – Internet Explorer & Ms Outlook)
  • Παρουσιάσεις – (Ms Powerpoint)
  • Χρήση Η/Υ & Διαχείριση αρχείων – (Ms WIndows)
  • Βάσεις Δεδομένων – (Ms Access)

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το 

Δείτε παρακάτω τα αποτελέσματα 

Expertindanas αποτελεσματα εξετασεων πληροφορικής

Αρχίζουν τα μαθήματα στο νέο στο  την Πέμπτη 9/7/2020.

Το τμήμα αυτό θα ολοκληρωθεί μέσα σε ένα μήνα περίπου προκειμένου οι συμμετέχοντες να κάνουν και τις διακοπές τους τον Αύγουστο. Στη διάρκεια των μαθημάτων θα διδαχθούν μεταξύ άλλων το ERP της SoftΟne και συγκεκριμένα εμπορική διαχείριση προκειμένου να μπορούν να κόβουν τιμολόγια και αποδείξεις, να καταχωρούν προϊόντα, πελάτες και προμηθευτές και να παρακολουθούν τα έσοδα και έξοδα μιας επιχείρησης. .

Επίσης θα διδαχθούν Soft Skills απαραίτητα για τη θέση όπως αποτελεσματική διαχείριση χρόνου, διαχείριση δύσκολου πελάτη, αποτελεσματική επικοινωνία με πελάτες. συναδέλφους και εργοδότες καθώς επίσης και μια σειρά από ψηφιακές δεξιότητες απαραίτητες γα την θέση της γραμματειακής υποστήριξης- υπαλλήλου γραφείου.

Τέλος οι συμμετέχοντες θα μάθουν τυφλό σύστημα και υπαγόρευση. Επιπλέον λόγω συνθηκών θα παρουσιαστούν και οι πλατφόρμες που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του lockdown προκειμένου να μπορούν να αξιοποιηθούν από τους συμμετέχοντες σε περίπτωση που θα πρέπει να εργαστούν με τηλεργασία.

Οι ώρες των μαθημάτων για τις υπόλοιπες διαλέξεις εκτός του τυφλού συστήματος πληκτρολόγησης είναι 18:30 με 21:00 στις παρακάτω ημερομηνίες :

Ψάχνεις δουλειά ως στελέχος λογιστηρίου, σε λογιστικά γραφεία ή και σε οικονομικά τμήματα επιχειρήσεων αλλα δεν έχεις όλα τα απαιτούμενα προσόντα; Η σύνδεση με την αγορά εργασίας είναι το δυνατό σημείο του του που θα σου προσφέρει όλες τις γνώσεις που χρειάζεσαι!
.
Κύριο χαρακτηριστικό του εν λόγω προγράμματος είναι ο κατάλληλος προσανατολισμός και η απόλυτη συμβατότητα της εκπαιδευτικής αυτής διαδικασίας με τη καθημερινή εργασιακή πρακτική, με την υποστήριξη της EpsilonNet.
.
Η διάρκεια του είναι 3 μήνες και διεξάγεται σε σύγχρονες εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις 2 φορές την εβδομάδα, σε δίωρες εισηγήσεις. Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος οδηγεί στη .
.
Μάθε περισσότερα και εξασφάλισε έγκαιρα θέση στο τηλ 23940 25472

Ένα νέο έρχεται να καλύψει ένα τεράστιο κενό στο θέμα των πρακτικών γνώσεων όλων όσων θέλουν να εισέλθουν στο χώρο της πραγματικής δουλειάς τόσο σε ένα λογιστικό γραφείο όσο και στο λογιστήριο μιας εταιρίας.

Το , το οποίο θα πραγματοποιηθεί πάνω σε προγράμματα της Epsilon Net, και θα οδηγεί σε απόκτηση βεβαίωσης σπουδών, θα καλύψει θέματα όπως εγγραφές σύστασης εταιρείας, κατάρτιση της Κατάστασης Αποτελεσμάτων και του Ισολογισμού τέλους χρήσης.

Επιπλέον, θα καλυφθούν όλες οι αλλαγές στην Φορολογία Εισοδήματος των Φυσικών & Νομικών Προσώπων σύμφωνα με τον νέο Φορολογικό Νόμο καθώς και όλες οι αλλαγές από την κατάργηση του ΚΒΣ και την αντικατάσταση του από Νόμο 4093/2012 (Φορολογική Απεικόνιση Συναλλαγών )

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία πρακτικής εξάσκησης μέσω παραδειγμάτων (case studies).

Σκοπός:
Στο σεμινάριο αυτό παρέχονται βασικές θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για τους βοηθούς λογιστών.
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα των βημάτων των διαφόρων διεργασιών του λογιστηρίου μέσα από σύγχρονα εργαλεία καθημερινής δράσης.
Στους συμμετέχοντες μετά το πέρας της εκπαίδευσης θα δοθεί έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό με την βασική νομολογία και ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει το λογιστικό σχέδιο καθώς και τις εκατόν πενήντα λογιστικές εγγραφές που χρησιμοποιεί ο λογιστής μιας ανώνυμης (ή άλλης εταιρίας) από την ίδρυση της έως και το κλείσιμο του Ισολογισμού.

Απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε βοηθούς λογιστών, μεσαία και ανώτερα στελέχη λογιστηρίου (εργαζόμενοι σε εταιρίες και Λογιστικά γραφεία ) καθώς και σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να εξασφαλίσουν και να ελέγξουν την ομαλή και αποδοτική λειτουργία ενός σύγχρονου Λογιστηρίου προσαρμοσμένο στις ανάγκες της οικονομικής κρίσης .

Ενότητες Σεμιναρίου:
• Οι βασικές Διαδικασίες & καθημερινές λειτουργίες του Λογιστηρίου Ο ρόλος του Προϊσταμένου και ο ρόλος του Βοηθού Λογιστή
• Το βασικό Λογιστικό Σχέδιο (ομάδα 0 έως ομάδα 9)
• Οι λογαριασμοί του Γ.Λ.Σ. -Κέντρα κόστους και χαρακτηρισμός παραστατικών
• Εγγραφές σύστασης εταιρείας, αγορών, πωλήσεων αγαθών, υπηρεσιών και εισαγωγών από τρίτες χώρες. Πωλήσεις με παρακράτηση φόρου εισοδήματος-Εγγραφές δαπανών, χρεωστικών και πιστωτικών τόκων-Εγγραφές μισθοδοσίας και καταβολής αμοιβών σε ελεύθερους επαγγελματίες με παρακράτηση φόρου-Εγγραφές δοσοληπτικών λογαριασμών, συμφωνίας τραπεζικών λογαριασμών, απόδοσης φόρων και καταβολής μισθών σε εταίρους ΕΠΕ ή μελών ΔΣ ΑΕ-Αντιλογισμός Εγγραφών. Σύνολο για τις εγγραφές
• Τήρηση αποθήκης — Δελτία αποστολής, Τιμολόγηση, Τριγωνικές πωλήσεις
• Μηνιαίες υποχρεώσεις από τον ΚΦΣ
• Εργασίες τέλους χρήσης
• Αντιστοίχιση των λογαριασμών του Γ.Λ.Σ. με τις Οικονομικές Καταστάσεις
• Οικονομικές Καταστάσεις και Προσάρτημα
• Τα κυριότερα σημεία του νέου Φορολογικού Νόμου 3842/2010 — Α νέο ποινολόγιο
• Τις αλλαγές στην εργατική νομοθεσία ( Επιχειρησιακές Συμβάσεις- Διαβούλευση )
Η διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι 3 μήνες και θα αρχίσει μέσα στον Οκτώβριο ενώ κοστίζει 450€ με έκπτωση 50€ για τις εγγραφές που θα γίνουν έως 10/10

Ένα στέλεχος προκειμένου να εξελιχθεί σε μια επιχείρηση πρέπει να αναπτύξει τα . Ακόμη πρέπει να γνωρίζει πως θα οργανώσει την καθημερινή του εργασία προκειμένου να είναι πιο αποδοτικός και πιο αποτελεσματικός.

Φυσικά πρέπει να έχει μια επαφή με ένα . Εδώ και αρκετά χρόνια τα ERP συνδέουν τα διάφορα τμήματα μιας επιχείρησης και μεταφέρουν εύκολα την πληροφορία. Έτσι ο στόχος της αποτελεσματικότητας είναι εφικτός. Με το ERP μπορείς να κόψεις παραστατικά, να καταχωρείς πελάτες και προμηθευτές, να επιβλέπεις την ταμειακή διαχείριση της επιχείρησης, και να οργανώνεις την αποθήκη.

Και βέβαια μεγάλη σημασία έχουν οι , δηλαδή πως συντάσσεις μια εμπορική επιστολή, πως αξιοποιείς τις εφαρμογές του cloud, και πως διαχειρίζεσαι, τουλάχιστον σε ένα πρώτο επίπεδο, την ιστοσελίδα και των social media της επιχείρησης.

Όλα τα προηγούμενα, αλλά και πολλά άλλα, διδάσκονται στο , του το οποίο είναι προσανατολισμένο στις δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας και παράγει στελέχη που καλύπτουν τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης.

Σε μόλις 2,5 μήνες και με κόστος 250€ μπορεί κάποιος να προσθέσει αξία στο βιογραφικό του, να είναι χρήσιμος στην κάθε επιχείρηση αλλά και σαν ελεύθερος επαγγελματίας να ακολουθήσει τις εξελίξεις της αγοράς.

 

Ένα νέο έρχεται να καλύψει ένα τεράστιο κενό στο θέμα των πρακτικών γνώσεων όλων όσων θέλουν να εισέλθουν στο χώρο της πραγματικής δουλειάς τόσο σε ένα λογιστικό γραφείο όσο και στο λογιστήριο μιας εταιρίας.

Το , το οποίο θα πραγματοποιηθεί πάνω σε προγράμματα της Epsilon Net, και θα οδηγεί σε απόκτηση βεβαίωσης σπουδών, θα καλύψει θέματα όπως εγγραφές σύστασης εταιρείας, κατάρτιση της Κατάστασης Αποτελεσμάτων και του Ισολογισμού τέλους χρήσης.

Επιπλέον, θα καλυφθούν όλες οι αλλαγές στην Φορολογία Εισοδήματος των Φυσικών & Νομικών Προσώπων σύμφωνα με τον νέο Φορολογικό Νόμο καθώς και όλες οι αλλαγές από την κατάργηση του ΚΒΣ και την αντικατάσταση του από Νόμο 4093/2012 (Φορολογική Απεικόνιση Συναλλαγών )

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία πρακτικής εξάσκησης μέσω παραδειγμάτων (case studies).
 

Σκοπός:
Στο σεμινάριο αυτό παρέχονται βασικές θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για τους βοηθούς λογιστών.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα των βημάτων των διαφόρων διεργασιών του λογιστηρίου μέσα από σύγχρονα εργαλεία καθημερινής δράσης.

Στους συμμετέχοντες μετά το πέρας της εκπαίδευσης θα δοθεί έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό με την βασική νομολογία και ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει το λογιστικό σχέδιο καθώς και τις εκατόν πενήντα λογιστικές εγγραφές που χρησιμοποιεί ο λογιστής μιας ανώνυμης (ή άλλης εταιρίας) από την ίδρυση της έως και το κλείσιμο του Ισολογισμού.

Απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε βοηθούς λογιστών, μεσαία και ανώτερα στελέχη λογιστηρίου (εργαζόμενοι σε εταιρίες και Λογιστικά γραφεία ) καθώς και σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να εξασφαλίσουν και να ελέγξουν την ομαλή και αποδοτική λειτουργία ενός σύγχρονου Λογιστηρίου προσαρμοσμένο στις ανάγκες της οικονομικής κρίσης .

Ενότητες Σεμιναρίου:
• Οι βασικές Διαδικασίες & καθημερινές λειτουργίες του Λογιστηρίου Ο ρόλος του Προϊσταμένου και ο ρόλος του Βοηθού Λογιστή
• Το βασικό Λογιστικό Σχέδιο (ομάδα 0 έως ομάδα 9)
• Οι λογαριασμοί του Γ.Λ.Σ. -Κέντρα κόστους και χαρακτηρισμός παραστατικών
• Εγγραφές σύστασης εταιρείας, αγορών, πωλήσεων αγαθών, υπηρεσιών και εισαγωγών από τρίτες χώρες. Πωλήσεις με παρακράτηση φόρου εισοδήματος-Εγγραφές δαπανών, χρεωστικών και πιστωτικών τόκων-Εγγραφές μισθοδοσίας και καταβολής αμοιβών σε ελεύθερους επαγγελματίες με παρακράτηση φόρου-Εγγραφές δοσοληπτικών λογαριασμών, συμφωνίας τραπεζικών λογαριασμών, απόδοσης φόρων και καταβολής μισθών σε εταίρους ΕΠΕ ή μελών ΔΣ ΑΕ-Αντιλογισμός Εγγραφών. Σύνολο για τις εγγραφές
• Τήρηση αποθήκης - Δελτία αποστολής, Τιμολόγηση, Τριγωνικές πωλήσεις
• Μηνιαίες υποχρεώσεις από τον ΚΦΣ
• Εργασίες τέλους χρήσης
• Αντιστοίχιση των λογαριασμών του Γ.Λ.Σ. με τις Οικονομικές Καταστάσεις
• Οικονομικές Καταστάσεις και Προσάρτημα
• Τα κυριότερα σημεία του νέου Φορολογικού Νόμου 3842/2010 - Α νέο ποινολόγιο
• Τις αλλαγές στην εργατική νομοθεσία ( Επιχειρησιακές Συμβάσεις- Διαβούλευση )

Η διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι 3 μήνες και θα αρχίσει μέσα στον Οκτώβριο ενώ κοστίζει 450€ με έκπτωση 50€ για τις εγγραφές που θα γίνουν έως 30/9

Θέλεις να βρείς δουλειά στον Τουριστικο τομέα; . Είναι χαρακτηριστικό ότι ξενοδοχεία, καταστήματα εστίασης, κοσμηματοπωλεία, μαγαζιά με τουριστικά είδη και πολλές επιχειρήσεις αναζητούν εργαζομένους που να μιλούν ρώσικα.

Τα προγράμματα είναι προσαρμοσμένα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ενήλικων μαθητών (έλλειψη χρόνου - εμπόδια στη μάθηση)

Δοκιμασμένη μέθοδος που περιλαμβάνει πλάνα μαθημάτων εμπλουτισμένα με οπτικοακουστικό υλικό και παιχνίδι ρόλων όπου οι μαθητές καλούνται να χρησιμοποιήσουν άμεσα τις γνώσεις που αποκτούν στη γλώσσα.

Τα βιβλία που διδάσκονται οι μαθητές προέρχονται από μεγάλους εκδοτικούς οίκους και οδηγούν σε κατακόρυφη πρόοδο και επιτυχία στις αντίστοιχες εξετάσεις.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Λουτρών 62 - Λαγκαδάς

Phone: (23940) 25472

Mobile: 6937 027424

Email: info@lagadas24.gr  

© 2017 Expertin Danas